Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu. – Ing. Helena Ulrychová
Ing. Helena Ulrychová
Bachelor's thesis
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
Methods and Reasons of the Company Value-Creating Process Investigation and Analysis of its Key Importace for Supplier Relationship Management. Suppliers Role in the Effectiveness of Value-Creating Process
Abstract:
Cílem bakalářské práce je průzkum a popis hodnototvorného procesu společnosti a podání návrhů na jeho zefektivnění. V první části jsou popsány existující systémy zkoumání a zefektivňování hodnototvorného procesu. Jedná se zejména o hodnotový management, supply chain management a hodnotovou analýzu. V druhé části práce jsou zkoumány interní procesy společnosti, přání a potřeby zákazníků. Na závěr jsou …moreAbstract:
The objective of the bachelor thesis is the investigation and analysis of Company Value-Creating Management and presentation of suggestions for its reengineering. In the first part, there are presented the existing systems of research and reengineering of Company Value-Creating Management. The value management, supply chain management and value analysis are introduced in this part. The second part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bdmux/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ULRYCHOVÁ, Helena. \textit{Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/lpli4s/. [citováno 2024-04-24]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
Martin Lenfeld -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Nhu Quynh Nguyenová -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace jejich potřeb, přání a očekávání
Kateřina Šefčíková -
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
The role of logistics-related start-ups in supply chain evolution
Štefan Janoušek -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
Mohamed Amine Najid