Bc. Jitka Matoušková

Diplomová práce

Inkluzivní pedagogika a míra prožívaného stresu (výzkum učitelů ZŠ)

Inclusive Education and Experienced Stress in The Primary School
Anotace:
Diplomová práce zkoumá postoje učitelů k inkluzivnímu vzdělávání a míru prožívaného stresu. Výzkum je zaměřen na učitelky působící na 2. stupni základních škol v Brně. Práce je rozdělena do pěti kapitol, ve kterých se ze začátku zaměřuji na definování terminologie. Poté se zabývám již provedenými výzkumy a jejich výsledky. Na základě těchto výzkumu jsem stanovila čtyři hypotézy, které v poslední kapitole …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the teacher stress in the lower secondary school and the newly discussed inclusive education that is supposed to be involved in the education system of the Czech Republic. Regarding the issue of the teacher stress is relevant and many researches have been carried out, I decided to include inclusive education into my diploma thesis. I primarily focus on blending of these …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2016
  • Vedoucí: prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc.
  • Oponent: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství matematiky pro základní školy