Uvedení nového modelu automobilu na trh – Tomáš Mentlík
Tomáš Mentlík
Diplomová práce
Uvedení nového modelu automobilu na trh
New vehicle model generation market launch
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá uvedením nové generace modelu Hyundai Tucson na český trh. Návrhy a doporučení pro uvedení nového modelu jsou podloženy detailní analýzou, vycházející z interních firemních zdrojů a sekundárních dat, která je rozdělena do několika následujících částí: analýza automobilového trhu, analýza segmentu sportovně užitkových vozidel, kam uváděný model spadá, rozbor consumer insight …víceAbstract:
This thesis deals with market launch of new model generation of Hyundai Tucson on Czech market. Suggestions a recommendations for new model launch are supported by detailed analysis based on intern sources and secondary data, which are divided to several following parts: Czech automotive market analysis, analysis of Sport Utility Vehicles, consumer insight analysis of previous model generation, introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46087
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Marek Trešl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46087
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza vybrané společnosti (Kuban Agro-product)
Viacheslav Dolbysh -
Analysys of product of Russian restaurants in Prague
Elena Motsenko -
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
Jakub Schwan -
Vybraný depozitní produkt – komparativní analýza
Jan Perlík -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Aneta MATĚJKOVÁ -
Cenový průzkum automobilového trhu v České republice v segmentu vozidel SUV.
Tomáš Janda