Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu – Ing. Pavel Kadlec
Ing. Pavel Kadlec
Bachelor's thesis
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Strategy of a company in the e-business field
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Podnikatelský plán nebo strategie malého a středního podniku v e-businessu“ je strategické řízení podniku působícího v e-businessu. Teoretická část představuje internetové podnikání a popisuje strategické plánování včetně potřebných analýz. Popsané analýzy se poté aplikují v praktické části na vybranou společnost. Jako výsledek je vytvořena konkrétní strategie pro rozvoj …moreAbstract:
The subject of the thesis “Business plan or strategy of a company in the e-business field” is a strategic management of a company operating in the field of e-business. The theoretical part presents the internet entrepreneurship and describes the strategic planning, including the necessary analyses. The described analyses are applied to the selected company in the practical part of the thesis. As a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/iyetx/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Ing. Jan Žák
- Reader: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA
David Řeřicha -
E-learning jako konkurenční výhoda pro organizace
Josef Dušek -
Analýza a návrh crowdsourcingového prostredia pre e-commerce platformu
Vladimír Kundrát -
Propagace malého e-shopu na internetu
Anežka Martináková -
Strategická analýza - BUSINESS LEASE s.r.o.
Vojtěch Nestrojil -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Analýza a návrh implementace business modelu předplatného
Andrea Dlouhá -
Strategická analýza vybrané business unit podniku
Martin Duffek