Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu – Ing. Pavel Kadlec
Ing. Pavel Kadlec
Bakalářská práce
Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Strategy of a company in the e-business field
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Podnikatelský plán nebo strategie malého a středního podniku v e-businessu“ je strategické řízení podniku působícího v e-businessu. Teoretická část představuje internetové podnikání a popisuje strategické plánování včetně potřebných analýz. Popsané analýzy se poté aplikují v praktické části na vybranou společnost. Jako výsledek je vytvořena konkrétní strategie pro rozvoj …víceAbstract:
The subject of the thesis “Business plan or strategy of a company in the e-business field” is a strategic management of a company operating in the field of e-business. The theoretical part presents the internet entrepreneurship and describes the strategic planning, including the necessary analyses. The described analyses are applied to the selected company in the practical part of the thesis. As a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iyetx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Ing. Jan Žák
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA
David Řeřicha -
E-learning jako konkurenční výhoda pro organizace
Josef Dušek -
Analýza a návrh crowdsourcingového prostredia pre e-commerce platformu
Vladimír Kundrát -
Propagace malého e-shopu na internetu
Anežka Martináková -
Strategická analýza - BUSINESS LEASE s.r.o.
Vojtěch Nestrojil -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Analýza a návrh implementace business modelu předplatného
Andrea Dlouhá -
Strategická analýza vybrané business unit podniku
Martin Duffek