Analýza nákupního prostředí obchodního řetězce s módou – Anežka Šenkýřová
Anežka Šenkýřová
Bakalářská práce
Analýza nákupního prostředí obchodního řetězce s módou
Shopping Environment Analysis of the Fashion Retail Chain
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nákupního prostředí. Cílem bakalářské práce je analyzovat a porovnat nákupní prostředí prodejen známého maloobchodního řetězce s oděvy a zjistit případné problémy a nedostatky, které by mohly vést k narušení celkové nákupní atmosféry maloobchodní jednotky. Data byla získána metodou pozorování, po které následovala jejich analýza. Závěrem jsou autorkou uvedeny …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the shopping environment. The work aims to analyze and compare the shopping environment of well-known retail chains with clothing and to identify possible problems and shortcomings that could lead to disruption of the overall shopping atmosphere of the retail unit concerning non-compliance with rules set by headquarters. The data were obtained by observation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146509
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lukáš Kozák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Malátová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková