Bc. Barbora Pokorná

Diplomová práce

Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.

Project of Increasing Customer Satisfaction for VÍNO HRUŠKA Online Store
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza aktuální spokojenosti zákazníků se službami a činností internetového obchodu společnosti VÍNO HRUŠKA a následné vytvoření vlastního projektu zvýšení spokojenosti zákazníků. Základem projektu je analýza aktuálního stavu uskutečněná těmito nástroji marketingu - analýzami PEST a SWOT a marketingovým průzkumem, jehož základem je dotazníkové šetření a specializovaný UX …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the current state of customer satisfaction with the activities and services of the online store VÍNO HRUŠKA. On the basis of this analysis is creating our own project of increasing customer satisfaction. The basis for creating our own project is an analysis of the current state performed by classic marketing tools - PEST analysis, SWOT analysis and marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pokorná, Barbora. Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe