Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu – Bc. Jakub Veverka
Bc. Jakub Veverka
Bakalářská práce
Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu
Strategy of introducing new e-commerce service in the real estate market
Anotace:
Cílem této práce je na praktickém příkladu ukázat možnost uvedení nové e-commerce služby na trh. Práce se zabývá strategií uvedení B2C služby na internetu v segmentu realitního trhu. Klíčovým bodem celé práce je zaměření se na MVP (minimum viable product), což neznamená naprogramovat dokonalý produkt, ale pustit na trh funkční prototyp a testovat vše na reálných uživatelích. Produkt Estatoid byl vyvinut …víceAbstract:
The aim of this work is to show a practical example of the possibility of launching a new e-commerce service on the market. The thesis deals with the strategy of introducing B2C services on the Internet in the real estate market segment. The key point of the whole work is to focus on MVP (minimum viable product), which does not mean programming a perfect product, but launching a functional prototype …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k5kv9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Petr Mach, Ph.D.
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEVERKA, Jakub. \textit{Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu} [online]. Praha, 2021 [cit. 2023-12-10]. Dostupné z: https://theses.cz/id/lq4bxk/. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce Ing. Petr Mach, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání robotického testování a testování na emulovaných a simulovaných zařízeních
Pavel Doležal -
Testování v metodice Scrum a jeho ověření na reálném projektu
Filip Jaroš -
Návrh metod vhodných matematických nástrojů pro analýzu spotřeby antibiotik s důrazem na hodnocení anomálií v datech
Zuzana Kozáková -
Potlačení mechano-akustického rušení při monitorování vitálních funkcí na bázi BKG během vyšetření v MR
Alžběta Bystroňová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová