Veronika Zbranková
Bakalářská práce
Sociální sítě v prostředí MSP
Social networks in the SME environment
Anotace:
Tato bakalářské práce se věnuje tvorbě návrhu profilu na sociální síti, který bude využitelný v konkrétním podniku. Autorka nejprve posuzuje možné pozitivní a negativní dopady sociálních sítí na podnik a poté se na základě převahy pozitivních dopadů snaží přispět ke zvýšení povědomí o podniku prostřednictvím sociální sítě. Práce je rozdělena na teoretickou a syntetickou část. Teoretická část charakterizuje …víceAbstract:
Social networks in the SME environment This bachelor thesis deals with the creation of a proposal of a profile on a social network, which can be used by a particular company. First, the author evaluates the possible positive and negative impacts of social networking on the company, then based on the dominance of positive impacts she is trying to raise awareness of the company through social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Skrbek, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zbranková, Veronika. Sociální sítě v prostředí MSP. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích pro propagaci kulturních akcí v Brně
Radek Lunda -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Lenka Šoltová -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Marketingové nástroje sociálního podniku Bajkazyl Brno
Petra Lazárková
Název
Vložil
Vloženo
Práva