Barbora PĚKNÁ

Diplomová práce

Role učebnice při rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti žáků 1. ročníku základní školy

The role of textbooks in the development of initial reading literacy of pupils in the 1. year of primary schools
Anotace:
Předkládaná práce pojednává o problematice didaktické práce učitele s didaktickými materiály, zejména s učebnicí. Zaměřuje se také na využití učebních úloh, které rozvíjejí počáteční čtenářskou gramotnost ve výuce českého jazyka. V této práci se daná problematika porovnává mezi dvěma výukovými metodami prvopočátečního čtení.
Abstract:
The submitted thesis deals with the issue of didactic work and didactic materials, used by teachers particularly textbook. This thesis also focuses on the usage of learning tasks, which cultivate initial reading literacy in teaching of Czech language. This paper compares two teaching methods of initial reading.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2012
Zveřejnit od: 3. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 5. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PĚKNÁ, Barbora. Role učebnice při rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti žáků 1. ročníku základní školy. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta