Role učebnice při rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti žáků 1. ročníku základní školy – Barbora PĚKNÁ
Barbora PĚKNÁ
Diplomová práce
Role učebnice při rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti žáků 1. ročníku základní školy
The role of textbooks in the development of initial reading literacy of pupils in the 1. year of primary schools
Anotace:
Předkládaná práce pojednává o problematice didaktické práce učitele s didaktickými materiály, zejména s učebnicí. Zaměřuje se také na využití učebních úloh, které rozvíjejí počáteční čtenářskou gramotnost ve výuce českého jazyka. V této práci se daná problematika porovnává mezi dvěma výukovými metodami prvopočátečního čtení.Abstract:
The submitted thesis deals with the issue of didactic work and didactic materials, used by teachers particularly textbook. This thesis also focuses on the usage of learning tasks, which cultivate initial reading literacy in teaching of Czech language. This paper compares two teaching methods of initial reading.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2012
Zveřejnit od: 3. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PĚKNÁ, Barbora. Role učebnice při rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti žáků 1. ročníku základní školy. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Dramatická výchova a čtenářská gramotnost
Ivana KADĚROVÁ -
Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
Soňa Hýblová -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Metody čtení a psaní v 1. třídách ZŠ se zaměřením na studijní výsledky žáků
Lucie KÖRBEROVÁ -
Metody čtení a psaní v brněnských školách
Marcela FUKAČOVÁ -
Využití metody Sfumato na základní škole praktické
Veronika Majkútová -
Nejčastěji užívané metody výuky čtení v Moravskoslezském kraji
Petra SMOLANOVÁ -
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ