Marketingová kampaň vybrané značky – Lucie Reichertová
Lucie Reichertová
Master's thesis
Marketingová kampaň vybrané značky
Marketing campaign of the selected brand
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je analýza exekuce marketingové kampaně v kamenných prodejnách a online prostředí, a to pomocí komparace různých forem komunikace v obchodě, na webu či v letáku. Dále je proveden průzkum pomocí vlastního dotazníkového šetření. Na základě vlastního výzkumu jsou doporučeny změny, které mají pomoci kampaň vylepšit. V práci byla použita metodika kvalitativní pro porovnání teorie …viacAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the execution of a marketing campaign in stores and e-shops, by comparing various forms of communication in the store, on the web, or in leaflets. Furthermore, a questionnaire survey is conducted. Based on the results of the research, changes are recommended to help improve the campaign. In this thesis, a qualitative methodology was used to compare theory with practice …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85741
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85741
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová