Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu – Bc. Markéta Růžičková
Bc. Markéta Růžičková
Master's thesis
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Formation of the company strategy using stakeholder approach
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit strategii konkrétního podniku s využitím stakeholderského přístupu. Teoretická část se zaměřuje na tradiční přístupy strategického řízení, oblast tvorby strategie a popisuje základní metody a nástroje strategické analýzy. Dále teoretická část popisuje stakeholderský přístup ke strategickému řízení, stakeholderské pojetí podniku a jednotlivé části stakeholderské analýzy …moreAbstract:
The aim of the thesis is to create the strategy of a particular company using a stakeholder approach. The theoretical part focuses on traditional approaches of strategic management, strategy development and describes basic methods and tools of strategic analysis. The theoretical part also describes a stakeholder approach to strategic management, stakeholder understanding and individual parts of stakeholder …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dvnhc/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
- Supervisor: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
- Reader: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RŮŽIČKOVÁ, Markéta. \textit{Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/lqi1m8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Strategic approach: Career Self-Management
Georgii Gogokhiia -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Jakub Juhás -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Kateřina Angerová -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Petr Ševčík -
Tvorba návrhu strategického plánu řízení značky
Martina Boušková -
Tvorba strategického plánu elektromontážního podniku
Veronika Babinská -
Strategická analýza a tvorba strategie
Jan Daněk