Positioning VŠP Jihlava na trhu nabídky vysokoškolských studijních příležitostí ve vymezeném území. – Jakub Čermák
Jakub Čermák
Bachelor's thesis
Positioning VŠP Jihlava na trhu nabídky vysokoškolských studijních příležitostí ve vymezeném území.
Positioning College of Polytechnics Jihlava in the Supply Market of University Study Opportunities in the Defined Area
Anotácia:
Na základě marketingového šetření ve vymezeném území definovat pozici VŠPJ na trhu nabídky vysokoškolských studijních příležitostí.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.