Jakub Čermák

Bachelor's thesis

Positioning VŠP Jihlava na trhu nabídky vysokoškolských studijních příležitostí ve vymezeném území.

Positioning College of Polytechnics Jihlava in the Supply Market of University Study Opportunities in the Defined Area
Anotácia:
Na základě marketingového šetření ve vymezeném území definovat pozici VŠPJ na trhu nabídky vysokoškolských studijních příležitostí.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.