Bc. Marie Bartošová

Diplomová práce

Die Werbung in der deutschen Frauenzeitschrift "InStyle"

The Language of Advertising in the German Women's Magazine "InStyle"
Abstract:
The aim of the thesis Die Werbung in der deutschen Frauenzeitschrift „InStyle“ is to analyse advertising as a form of communication in the terms of linguistics. Firstly, advertising is depicted as a form of communication. Then the corpus and hypothesis are defined. The corpus consists of 150 advertisements from only one issue of a lifestyle magazine for women, the InStyle magazine. The intention is …více
Abstract:
Tato práce Die Werbung in der deutschen Frauenzeitschrift „InStyle“ se zabývá reklamním diskurzem z lingvistického pohledu, především stylistického. Zakládá se na rozboru tištěných reklam v módním časopise pro ženy. Nejprve je vysvětlen průběh komunikace v reklamě a její specifika. Dále popisuje strukturu tištěné reklamy, její textovou a obrazovou část, jejich vzájemné propojení a působení na adresáta …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy