Analyse du marché des cosmétiques en Chine appliqué aux entreprises françaises – Ling Ruan
Ling Ruan
Diplomová práce
Analyse du marché des cosmétiques en Chine appliqué aux entreprises françaises
Analyse du marché des cosmétiques en Chine appliqué aux entreprises françaises
Anotace:
Práce je zaměřena na výzkum místa francouzských kosmetických společností v Číně. Po teoretickém výzkumu následuje analýza kosmetického průmyslu a kosmetického trhu Francie a Číny. Ve třetí části jsou analyzovány dvě případové studie společností (L'Oréal, L'Occitane en Provence), které jsou přítomny na čínském trhu. Cílem práce není posoudit nebo zhodnotit trh nebo strategie jsou správně zvolené, ale …víceAbstract:
This thesis is interested in the elements which search for the information about the place of French companies on the cosmetic market in China. It begins with the first part of theoretical research, followed by analyses of the cosmetic industrial, French and Chinese cosmetic market. Finally two examples of French companies (L'Oréal, L'Occitane en Provence) are analysed, which present on the Chinese …víceAbstract:
Ce mémoire cherche á apporter des éléments de réponse sur la place des entreprises françaises sur le marché des cosmétiques en Chine. Le travail commence par la recherche des aspects théoriques mis en place par les entreprises ainsi qu'une analyse du secteur, des marchés français et chinois des cosmétiques. Enfin l'analyse est appliquée á deux entreprises françaises présentent sur le marché en Chine …víceKlíčová slova
Francouzské podniky LOcccitane en Provence LOréal internacionalizace marketingová strategie kosmetika čínský trh
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44768
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2015
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Catherine Mercier Suissa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44768
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh finanční strategie podniku společnosti CRS Marketing s.r.o.
Gabriela Hrušková -
Strategie online marketingu pro začínající podnik
Nela Panchártková -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK -
Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company
Olga Diachenko