Lucie Pašková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony

Marketing communication of the Louis Vuitton brand, the way to icon status
Anotace:
Bakalářská práce na téma Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony se zabývá specifikami značky Louis Vuitton a povědomím o značce a Monogramu canvas mezi českými respondenty. V teoretické části jsou definovány pojmy značka, luxus a ikonicita a je specifikován marketingový mix luxusních značek. Teoretická část je úvodem části praktické, ve které se věnuji značce Louis Vuitton …více
Abstract:
The Bachelor thesis "Marketing communication of the Louis Vuitton brand, the way to icon status" discusses the specifics of the Louis Vuitton brand, brand awareness and its iconic Monogram canvas among Czech respondents. The theoretical part defines the concept of brand, luxury and iconism and specifies the marketing mix of luxury brands. The theoretical part is an introduction to the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50664