Lucie Pašková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony

Marketing communication of the Louis Vuitton brand, the way to icon status
Abstract:
Bakalářská práce na téma Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony se zabývá specifikami značky Louis Vuitton a povědomím o značce a Monogramu canvas mezi českými respondenty. V teoretické části jsou definovány pojmy značka, luxus a ikonicita a je specifikován marketingový mix luxusních značek. Teoretická část je úvodem části praktické, ve které se věnuji značce Louis Vuitton …more
Abstract:
The Bachelor thesis "Marketing communication of the Louis Vuitton brand, the way to icon status" discusses the specifics of the Louis Vuitton brand, brand awareness and its iconic Monogram canvas among Czech respondents. The theoretical part defines the concept of brand, luxury and iconism and specifies the marketing mix of luxury brands. The theoretical part is an introduction to the practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2016
  • Supervisor: Ondřej Pešek
  • Reader: Daniela Kolouchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50664