Bc. Adéla Bukovská

Master's thesis

Guerilla marketing a jeho podoby

Guerilla marketing and its forms
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o netradiční formě marketingu, čímž je guerilla marketing. Cílem této práce je zařazení guerilla marketingu mezi nástroje marketingové komunikace a zkonstruování a zhodnocení guerillové kampaně vybraného produktu. V první polovině práce jsou představeny nové trendy v marketingu a dále charakterizován guerilla marketing. Dále tato práce navazuje na praktické příklady nekonvenčního …more
Abstract:
This thesis is about unconventional marketing form called guerilla marketing. The aim of this thesis is to classify guerilla marketing in between communication marketing tools and to evaluate this campaign. The first half of this thesis is an introduction of new marketing trends followed by the characteristics of guerilla marketing. Further on, this thesis follows up some practical examples of unconventional …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní