Pavla Lejčarová
Bachelor's thesis
Personální marketing
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, jako je personální marketing či marketingový mix v personalistice. Dále se zde detailně rozebírá rozdělení personálního marketingu na externí a interní. V praktické části této práce …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to assess the current state of personnel marketing in the company ABC, s.r.o. and to propose the concrete solution for improvement. The theoretical part focuses on the basic concepts of this issue such as personnel marketing or marketing mix in human resources. Further, the division into external and internal marketing is discussed here in detail. In the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/lr0fen/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Personální marketing vybrané organizace
Reiterová Reiterová -
Personální marketing v mezinárodní společnosti Erwin Quarder CZ s.r.o.
Klára Šutorková -
Personální marketing
Gabriela Kracík -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Personální marketing podniku
Libuše Benešová