Značka FÉR potravina pohledem spotřebitele – Bc. Klára Smolková
Bc. Klára Smolková
Master's thesis
Značka FÉR potravina pohledem spotřebitele
Brand FÉR potravina by Consumer´s point of view
Abstract:
Cílem diplomové práce „Značka FÉR potravina pohledem spotřebitele“ je zjistit postoj spotřebitelů na českém trhu k této značce kvality. Zda značku vůbec znají a orientují se podle ní při nákupech potravin, ať už prostřednictvím loga značky uvedeného na výrobku nebo online databáze hodnocených produktů. Tato diplomová práce se skládá z části teoretické a empirické. Teoretická část práce vychází z vybraných …moreAbstract:
The goal of the diploma thesis with naming „Brand FÉR potravina” from the Consumer's Point of View" is to find out the attitude of consumers on the Czech market to this quality label. Whether they know it at all, orient themselves according to it in their purchases either through the brand on the product or online database. This diploma thesis consists of theoretical and empirical parts. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMOLKOVÁ, Klára. \textit{Značka FÉR potravina pohledem spotřebitele}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/lr0lye/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
Vliv vnímání značek kvality a původu potravin na nákupní chování spotřebitelů
Jitka Hamáčková -
Analýza vlivu značek kvality potravin na chování spotřebitele
Barbora Janů
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights