Značka FÉR potravina pohledem spotřebitele – Bc. Klára Smolková
Bc. Klára Smolková
Diplomová práce
Značka FÉR potravina pohledem spotřebitele
Brand FÉR potravina by Consumer´s point of view
Anotace:
Cílem diplomové práce „Značka FÉR potravina pohledem spotřebitele“ je zjistit postoj spotřebitelů na českém trhu k této značce kvality. Zda značku vůbec znají a orientují se podle ní při nákupech potravin, ať už prostřednictvím loga značky uvedeného na výrobku nebo online databáze hodnocených produktů. Tato diplomová práce se skládá z části teoretické a empirické. Teoretická část práce vychází z vybraných …víceAbstract:
The goal of the diploma thesis with naming „Brand FÉR potravina” from the Consumer's Point of View" is to find out the attitude of consumers on the Czech market to this quality label. Whether they know it at all, orient themselves according to it in their purchases either through the brand on the product or online database. This diploma thesis consists of theoretical and empirical parts. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner -
Vliv vnímání značek kvality a původu potravin na nákupní chování spotřebitelů
Jitka Hamáčková -
Analýza vlivu značek kvality potravin na chování spotřebitele
Barbora Janů
Název
Vložil
Vloženo
Práva