Zlepšení propagace značky Michaela Skuhrava – Bc. Federica Skuhravá
Bc. Federica Skuhravá
Bakalářská práce
Zlepšení propagace značky Michaela Skuhrava
Improving of propagation of brand Michaela Skuhrava
Anotace:
Bakalářská práce na téma Zlepšení propagace značky "MichaelaSkuhrava" pojednává o oděvní značce módní návrhářky Michaely Skuhravé. Je zaměřena na vnímání dané značky na českém trhu stálými zákazníky. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je věnována marketingovým pojmům související s tematikou práce. Vysvětluje podstatu značky a její hlavní prvky. Dále zahrnuje kapitoly o komunikaci, vlivech …víceAbstract:
Bachelor thesis Improving of propagation of brand "MichaelaSkuhrava" is about fashion brand of fashion designer Michaela Skuhravá. Thesis is focus on perception of loyal customer on the czech market. Thesis is divided to the two parts. The theoretical part is dedicated to marketing terminology related with the theme of the thesis. This part explaining the essence of brand and its most important elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Jindra Porkertová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skuhravá, Federica. Zlepšení propagace značky Michaela Skuhrava. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Oděvní tvorba ve volnočasové pedagogice
Lucie HRBKOVÁ -
Tvorba marketingového plánu pro vybranou společnost
Lukáš Vejnar -
Postavení značky z hlediska její image na trhu
Adéla Lebedová -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík -
Image a povědomí o značce Y mezi studenty FSE UJEP
Olena NAZARUK -
Analýza image značky na trhu s čínskou medicínou
Tereza Polášková -
Image a identita vybrané značky podniku
Nikola Drbohlavová -
Image značky Jack Daniel´s
Zdeňka Křivánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva