Jana MÄRZOVÁ

Bakalářská práce

Průzkum spokojenosti zákazníků se službami vybrané bankovní instituce

Survey of customer satisfaction with the selected banking institution´s services
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na specifikaci bankovního marketingu, marketingového výzkumu a pochopení chování kupujícího. Praktická část pojednává o charakteristice konkrétní banky a jejích marketingových aktivitách. Na základě dotazníkového průzkumu u zákazníků byly vyhodnoceny výsledky spokojenosti s konkrétním produktem banky a následně navrhnuta opatření na zlepšení. Z průzkumu …více
Abstract:
The bachelor thesis is focussed on the specification of bank marketing, marketing research and understanding of buyer behavior. The practical part describes the specific bank and its marketing activities. Based on the consumer questionnaire survey were evaluated the results of particular banking house product's satisfaction and consequentely suggested measures to improvement. On the basis of survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Lenka Králová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MÄRZOVÁ, Jana. Průzkum spokojenosti zákazníků se službami vybrané bankovní instituce. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností