Jana MÄRZOVÁ

Bachelor's thesis

Průzkum spokojenosti zákazníků se službami vybrané bankovní instituce

Survey of customer satisfaction with the selected banking institution´s services
Abstract:
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na specifikaci bankovního marketingu, marketingového výzkumu a pochopení chování kupujícího. Praktická část pojednává o charakteristice konkrétní banky a jejích marketingových aktivitách. Na základě dotazníkového průzkumu u zákazníků byly vyhodnoceny výsledky spokojenosti s konkrétním produktem banky a následně navrhnuta opatření na zlepšení. Z průzkumu …more
Abstract:
The bachelor thesis is focussed on the specification of bank marketing, marketing research and understanding of buyer behavior. The practical part describes the specific bank and its marketing activities. Based on the consumer questionnaire survey were evaluated the results of particular banking house product's satisfaction and consequentely suggested measures to improvement. On the basis of survey …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Lenka Králová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MÄRZOVÁ, Jana. Průzkum spokojenosti zákazníků se službami vybrané bankovní instituce. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/