Bc. Aleš Hejral

Master's thesis

Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb

Building a Brand For Generation Y
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu Generace Y pro zavedení nově vznikající služby. Definuje kromě kulturních odlišností Generace Y také pojmy oblasti financování a zavádění daného projektu na trh. Uvádí výčet kroků, které je vhodné provést v rámci projektu při sestavování marketingové strategie. V praktické části otázkami kvalitativního i kvantitativního výzkumu hledá odpovědi na tři definované …more
Abstract:
The thesis is focused on Generation Y analysis aimed for launching new service. Apart from cultural differences of Gen-Y it defines also terms from financial and start-up fields. It also introduces listing of steps good to make when new marketing strategy for a project is set. There are qualitative and quantitative methods of research in the practical part. By them the answer for three questions questioned …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hejral, Aleš. Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe