Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb – Bc. Aleš Hejral
Bc. Aleš Hejral
Master's thesis
Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb
Building a Brand For Generation Y
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu Generace Y pro zavedení nově vznikající služby. Definuje kromě kulturních odlišností Generace Y také pojmy oblasti financování a zavádění daného projektu na trh. Uvádí výčet kroků, které je vhodné provést v rámci projektu při sestavování marketingové strategie. V praktické části otázkami kvalitativního i kvantitativního výzkumu hledá odpovědi na tři definované …moreAbstract:
The thesis is focused on Generation Y analysis aimed for launching new service. Apart from cultural differences of Gen-Y it defines also terms from financial and start-up fields. It also introduces listing of steps good to make when new marketing strategy for a project is set. There are qualitative and quantitative methods of research in the practical part. By them the answer for three questions questioned …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEJRAL, Aleš. \textit{Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/lrfhfs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hejral, Aleš. Budování značky pro generaci Y v oblasti internetových služeb. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Crowdfunding Campaign for a Real Estate Startup
Kateřina Čepelíková -
Projekt ke zřízení terénní odlehčovací služby v ORP Veselí nad Moravou
Marie Štípská -
Návrh digitální služby pro kavárny – projekt Cvakačka
Zdeněk Studený -
Dům pro seniory s pečovatelskou službou - projekt ke stavebnímu povolení
Vojtěch Lacina -
Dům pro seniory s pečovatelskou službou - projekt ke stavebnímu povolení
Daniel Vacek -
Dům pro seniory s pečovatelskou službou - projekt ke stavebnímu povolení
Petr Svárovský -
Projekt rozšíření služeb Domova pro seniory Uničov, s.r.o.
Kristýna Glatterová -
Projekt rozšíření služeb radiodiagnostického oddělení v Nemocnici Milosrdných bratří v Letovicích
Žaneta Kiovská