Jana ŠEBKOVÁ

Master's thesis

Spokojenost zákazníků se službami České pošty

Customer satisfaction with services provided by Czech Post
Abstract:
Česká pošta, státní podnik (dále jen ČP, s. p.) je společnost s více než třicetiletou tradicí, která se zabývá doručovacími službami na území České republiky. V posledních letech se ČP, s. p. potýká s řadou ekonomických problémů, a z tohoto důvodu došlo ke zrušení více než tříseti poboček na území ČR, čímž se mohla snížit spokojenost a loajalita zákazníků. Cílem diplomové práce je zkoumat vztah mezi …more
Abstract:
Czech Post, state enterprise (hereinafter referred to as ČP, s.p.) is a company with more than thirty years of tradition that deals with delivery services in the territory of the Czech Republic. In recent years, ČP, s.p. is facing a number of economic problems, and for this reason more than three hundred branches in the Czech Republic were cancelled, which could reduce customer satisfaction and loyalty …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Špaček, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠEBKOVÁ, Jana. Spokojenost zákazníků se službami České pošty. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Ekonomika a management veřejného sektoru / Ekonomika a management veřejného sektoru