Jana ŠEBKOVÁ
Master's thesis
Spokojenost zákazníků se službami České pošty
Customer satisfaction with services provided by Czech Post
Abstract:
Česká pošta, státní podnik (dále jen ČP, s. p.) je společnost s více než třicetiletou tradicí, která se zabývá doručovacími službami na území České republiky. V posledních letech se ČP, s. p. potýká s řadou ekonomických problémů, a z tohoto důvodu došlo ke zrušení více než tříseti poboček na území ČR, čímž se mohla snížit spokojenost a loajalita zákazníků. Cílem diplomové práce je zkoumat vztah mezi …moreAbstract:
Czech Post, state enterprise (hereinafter referred to as ČP, s.p.) is a company with more than thirty years of tradition that deals with delivery services in the territory of the Czech Republic. In recent years, ČP, s.p. is facing a number of economic problems, and for this reason more than three hundred branches in the Czech Republic were cancelled, which could reduce customer satisfaction and loyalty …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Špaček, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEBKOVÁ, Jana. \textit{Spokojenost zákazníků se službami České pošty}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/lrjbfs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEBKOVÁ, Jana. Spokojenost zákazníků se službami České pošty. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Ekonomika a management veřejného sektoru / Ekonomika a management veřejného sektoru
Theses on a related topic
-
Motivace a spokojenost zaměstnanců Česká pošty, s. p. v regionu Severní Morava
Eliška LHOTSKÁ -
Spokojenost návštěvníků turistické oblasti Český Krumlov Region v post-covidové éře
Aneta PLASOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení
Věra Vašíčková -
Pracovní spokojenost
Nikola MANDELÍČKOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami vybrané pobočky České pošty, s.p.
Kateřina Bělocká -
Spokojenost pracovníků jako zdroj dalšího zkvalitňování služeb Call centra České pošty Ostrava
Klára Baťová -
Pracovní spokojenost zaměstnanců České pošty, s. p.
Zuzana HNILICOVÁ -
Motivace a pracovní spokojenost zaměstnanců České pošty, s. p.
Eva Hlavová