Předškolní centrum jako cesta ke vzdělání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí? – Bc. Lucie GERŠIČOVÁ, DiS.
Bc. Lucie GERŠIČOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Předškolní centrum jako cesta ke vzdělání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí?
Preschool center as a way to educate children from socially disadvantaged backgrounds?
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou předškolního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v kontextu neformálních předškolních center pro rodiče s dětmi. Teoretická část vysvětluje pojmy jako sociální znevýhodnění, sociální vyloučení a jeho dimenze. Představuje specifika vývojového období předškolního věku v souvislosti s prostředím sociálního vyloučení. Dále se text věnuje předškolnímu …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issues of preschool education of children from socially disadvantaged background in the context of informal preschool centres for parents with children. The theoretic part explains terms such as social disadvantage, social exclusion and its dimensions. It introduces the specifics of preschool age as a stage of human development related to social exclusion background …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GERŠIČOVÁ, Lucie. Předškolní centrum jako cesta ke vzdělání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí?. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Předškolní vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Miroslava ZÁMKOVÁ -
Sociální znevýhodnění v zákoně MŠMT
Eliška Valouchová -
Význam přípravných tříd při odstraňování sociálního znevýhodnění dětí předškolního věku
Miloslava SVOBODOVÁ -
Význam přípravných tříd při odstraňování sociálního znevýhodnění dětí předškolního věku
Miloslava SVOBODOVÁ -
Vzdělávání sociální vyloučených dětí z okolí Bohumína
Barbora SKUPNÍKOVÁ -
Vzdělávání sociální vyloučených dětí z okolí Bohumína
Barbora SKUPNÍKOVÁ -
Chudoba jako kontext vzdělávání dětí z lokalit s vysokou mírou sociálního vyloučení
Sylva KLAŠKOVÁ