Lucie Řehořová

Diplomová práce

Analýza marketingového mixu F45 Training Prague 1

Analysis of marketing mix F45 Training Prague 1
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje fitness studiu F45 Training Prague 1. Cílem práce je analyzovat marketingový mix podniku, a na základě zjištěných poznatků navrhnout vhodná doporučení pro zlepšení v této oblasti. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoreticko-metodologická se zabývá pojmem marketing, situační analýzou, SWOT maticí a franchisingem. Dále seznamuje s marketingovým mixem ve službách. Praktickou …více
Abstract:
This master ́s thesis focused on the fitness studio F45 Training Prague 1. The purpose of this thesis is to analyze the marketing mix of the company and based on the findings make appropriate recommendations for improvement in this area. Thesis is divided into two parts. The theoretic-methodology part deals with the marketing, situation analysis, SWOT and franchising. It also introduces the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81604