Ing. Christoph Schweinberger

Diplomová práce

Facebook marketing

Facebook marketing
Abstract:
This work aims to develop a Facebook marketing plan for the newly founded company. The thesis is split into a theoretical and a practical part. The work starts with the theoretical one by giving an introduction into the topic and by briefly explaining why Facebook marketing is important. The main theoretical part is about how Facebook marketing works and how it can be measured. For this, common literature …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta