Ing. Christoph Schweinberger
Diplomová práce
Facebook marketing
Facebook marketing
Abstract:
This work aims to develop a Facebook marketing plan for the newly founded company. The thesis is split into a theoretical and a practical part. The work starts with the theoretical one by giving an introduction into the topic and by briefly explaining why Facebook marketing is important. The main theoretical part is about how Facebook marketing works and how it can be measured. For this, common literature …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j5voq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands
Taim Alachkar -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart