Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland – Michaela SKOKANOVÁ
Michaela SKOKANOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland
Analysis of private brand "K-Classic" of company Kaufland
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce ?Analýza vlastní značky K-CLASSIC společnosti Kaufland? se zabývá charakteristikou značky K-Classic, její pozicí na trhu, analýzou konkurenčního prostředí a jejího hodnocení na základě povědomí u spotřebitelů. První část bakalářské práce vysvětluje proces strategického řízení značky, výklad pojmu značka, budování hodnoty značky a jejího udržení na trhu. Zároveň doporučuje …moreAbstract:
This presented thesis ?Analysis of own brand K-CLASSIC Kaufland Company? deals with the K-Classic characteristic signs, its possition in the market, competitive environment analysis and evaluation on the basis of awareness among consumers. The first part of the thesis explains the process of strategic brand management, interpretation of the term brand, building its value and persistence on the market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKOKANOVÁ, Michaela. \textit{Analýza vlastní značky,,K-Classic'' společnosti Kaufland}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/lsbhy0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKOKANOVÁ, Michaela. Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Budování značky a aplikace online marketingu
Michaela Potměšilová -
Strategie privátní značky
Jana Dudarcová -
Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh
Michal Hubáček -
Fenomén privátní značky a nástroje jeho marketingové podpory
Václav Bartoš -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová