Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland – Michaela SKOKANOVÁ
Michaela SKOKANOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland
Analysis of private brand "K-Classic" of company Kaufland
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce ?Analýza vlastní značky K-CLASSIC společnosti Kaufland? se zabývá charakteristikou značky K-Classic, její pozicí na trhu, analýzou konkurenčního prostředí a jejího hodnocení na základě povědomí u spotřebitelů. První část bakalářské práce vysvětluje proces strategického řízení značky, výklad pojmu značka, budování hodnoty značky a jejího udržení na trhu. Zároveň doporučuje …viacAbstract:
This presented thesis ?Analysis of own brand K-CLASSIC Kaufland Company? deals with the K-Classic characteristic signs, its possition in the market, competitive environment analysis and evaluation on the basis of awareness among consumers. The first part of the thesis explains the process of strategic brand management, interpretation of the term brand, building its value and persistence on the market …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKOKANOVÁ, Michaela. \textit{Analýza vlastní značky,,K-Classic'' společnosti Kaufland}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/lsbhy0/.
Jak správně citovat práci
SKOKANOVÁ, Michaela. Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky a aplikace online marketingu
Michaela Potměšilová -
Strategie privátní značky
Jana Dudarcová -
Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh
Michal Hubáček -
Fenomén privátní značky a nástroje jeho marketingové podpory
Václav Bartoš -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová