Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize – Bc. Jan Heřmánek
Bc. Jan Heřmánek
Master's thesis
Změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize
Change of orientation in social marketing in a situation of economic crisis
Abstract:
Předmětem diplomové práce je téma: změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize. Hlavním cílem práce je definovat změny orientace sociálního marketingu v situaci ekonomické krize. V teoretické části práce jsou popsány základní teoretické předpoklady nutné ke splnění praktické části práce. V praktické části práce je uskutečněno několik analýz - zejména SWOT analýza a analýza zákazníků …moreAbstract:
The subject of the thesis is the theme: social marketing orientation changes in the situation of economic crisis. The main aim of this thesis is to define the orientation of social marketing in a situation of economic crisis. The theoretical part of the thesis describes the basic theoretical assumptions which are necessary to meet the practical part of the thesis. In the practical part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nww2j/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Organizace poskytující sociální služby – hodnocení úrovně poskytování
Tadeáš Smrčka -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Neziskové organizace a jejich činnost v zdravotně sociální oblasti
Helga Martinková