Analýza marketingového mixu společnosti Obývák – bistro & káva – Jana Fiala
Jana Fiala
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu společnosti Obývák – bistro & káva
Marketing Mix Analysis of Obývák – bistro & káva
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu vybraného subjektu, jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Studentka provede marketingový výzkum zaměřený na vybraný subjekt a jím využívané marketingové nástroje a preference stávajících zákazníků.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.