Jana Fiala

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu společnosti Obývák – bistro & káva

Marketing Mix Analysis of Obývák – bistro & káva
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu vybraného subjektu, jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Studentka provede marketingový výzkum zaměřený na vybraný subjekt a jím využívané marketingové nástroje a preference stávajících zákazníků.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.