Bc. Barbora Pačesová

Diplomová práce

Marketingové řešení sociálního problému

Marketing solution to a social problem
Anotace:
Předmětem diplomové práce je marketingové řešení sociálních problémů prostřednictvím fair trade. První část této práce mapuje vývoj společnosti až do postmoderní fáze. Je zaměřena na stav globalizace s jejími riziky a na hédonistickou konzumní společnost, její charakteristiky a trend kulturních kreativců. První část práce je zakončena kapitolou o globálních nerovnostech,analýzou působení nadnárodních …více
Abstract:
The subject matter of the thesis is a marketing solution of social problems via fair trade movement. The first part of the thesis maps the evolution of society's progress up to its postmodernist phase. It focuses on globalization aspects with its risks, on consumer society with its hedonistic lifestyle, its characteristics, and on the rise and values of cultural creatives. The last chapter of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní