Pokus o vytvoření školy základů hry na harfu. – Ivana Dohnalová
Ivana Dohnalová
Master's thesis
Pokus o vytvoření školy základů hry na harfu.
Essay about creation of the harp play training principles.
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na českou metodiku hry na harfu. Obsahuje stručný vývoj harfy, popis nástroje a jména pedagogů Pražské konzervatoře od jejího založení dodnes. Snažila jsem se podrobně popsat postavení ruky, tvoření tónů, úhoz i pozici hráče u nástroje. Pomocí krátkých notových ukázek jsem se pokusila vysvětlit základní technické prvky harfové hry. Česká metodiky je v tomto oboru ojedinělá …moreAbstract:
This Bachelor assessment is focused onto the Czech metodology harp play. Contained in it is a summary of the harp development, instrument description and names of the pedagogue from Prague Conservatory from its establishment till today. Main taskwas to closely describe hands position, tones composition, musician touch and position beside instrument. Technical components of the harp play are explained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/6554
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: Jana Boušková
- Reader: Milan Zelenka, Štěpán Rak
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e); In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e);
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 2. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakulta AMUMaster programme / field:
Hudební umění / Harfa
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.