Návrh komunikační kampaně "Vstupte s námi do registru" – Eliška ŠIBROVÁ
Eliška ŠIBROVÁ
Bachelor's thesis
Návrh komunikační kampaně "Vstupte s námi do registru"
Proposal for communication campaign "Join the bone marrow registry"
Abstract:
Hlavním cílem předložené bakalářské práce je návrh komunikační kampaně "Vstupte s námi do registru", jež má motivovat studenty Západočeské univerzity v Plzni ke vstupu do registru dárců kostní dřeně. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje zejména na problematiku marketingové komunikace a na proces plánování komunikačních kampaní. V praktické části …moreAbstract:
The main aim of the submitted bachelor thesis is a proposal for communication campaign "Join the bone marrow registry", which is supposed to motivate students of the University of West Bohemia in Pilsen to join the registry of bone marrow donors. The thesis is composed of two main parts - theoretical and practical. The theoretical part is mainly focused on the issues of marketing communication and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Karolína Ptáčková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠIBROVÁ, Eliška. Návrh komunikační kampaně "Vstupte s námi do registru". Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Registr lékařů v českém právu
Karin SERAFINOVÁ -
Dohled ČNB nad finančním trhem - Centrální registr úvěrů
Radim Pešák -
Centrální registr úvěrů, jeho účel a užití v bankovní praxi ČR
Alena Grimová -
Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností
Martina Kobližková -
Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností
Martina Kobližková -
Marketingová komunikace neziskové akce Vinaři jdou na dřeň
Roman Ivičič -
Marketingová kampaň na nábor do registru kostní dřeně
Vlasta Borůvková Buková -
Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností
Martina Kobližková