Karolína Homolová

Bakalářská práce

Zvýšení motivace zaměstnanců Call Centra

Call Center Employees Motivation Enhancement
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na motivaci zaměstnanců Call Centra ve vybrané společnosti. Cílem práce je analyzovat současný stav motivace operátorů, nalézt případné nedostatky a navrhnout opatření, která by je mohla odstranit, a tím pomoci ke zvýšení motivace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vymezení základní problematiky motivace zaměstnanců. V praktické …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on motivation of Call Center employees in a certain company. The aim of this work is to analyze the contemporary motivation state of operators, to find potential deficiencies and to suggest measures, which could eliminate them and thus help to increase motivation. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the main issues …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
  • Vedoucí: Lech Nierostek
  • Oponent: Jakub Vašenda

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava