Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného výrobku – Bc. Kristýna Pospíšilová
Bc. Kristýna Pospíšilová
Bakalářská práce
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného výrobku
Design and evaluation of a marketing campaign of this product
Anotace:
Záměrem bakalářské práce je vyhodnotit marketingovou kampaň vybraného výrobku a následně navrhnout inovaci marketingové kampaně tohoto výrobku. Pro práci byl zvolen výrobek vozidlo ALFICAR, které je na trhu pouhý rok a doposud neměl detailně propracovanou marketingovou kampaň. V práci je představena stávající marketingová kampaň výrobku ALFICAR, která je na základě provedených analýz SWOT, BCG matice …víceAbstract:
The intention of my thesis was to evaluate marketing campaign of a chosen product followed by suggesting innovated marketing campaign for the product. The choice of the product was a vehicle ALFICAR, which has been on a market only for one year and until now its marketing campaign has not been elaborated. The actual marketing campaign is introduced in the thesis. After using several analysis such as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y83b3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu vybraného podniku
Yvonne Mahdalová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová