Bc. Kristýna Pospíšilová

Bakalářská práce

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného výrobku

Design and evaluation of a marketing campaign of this product
Anotace:
Záměrem bakalářské práce je vyhodnotit marketingovou kampaň vybraného výrobku a následně navrhnout inovaci marketingové kampaně tohoto výrobku. Pro práci byl zvolen výrobek vozidlo ALFICAR, které je na trhu pouhý rok a doposud neměl detailně propracovanou marketingovou kampaň. V práci je představena stávající marketingová kampaň výrobku ALFICAR, která je na základě provedených analýz SWOT, BCG matice …více
Abstract:
The intention of my thesis was to evaluate marketing campaign of a chosen product followed by suggesting innovated marketing campaign for the product. The choice of the product was a vehicle ALFICAR, which has been on a market only for one year and until now its marketing campaign has not been elaborated. The actual marketing campaign is introduced in the thesis. After using several analysis such as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní