Veronika Lokajová

Bakalářská práce

Marketingový mix produktů malé firmy

The Marketing Mix of a Small Company's Products
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu malé firmy Misiznitka, která se zabývá prodejem ručně vyráběných produktů založených především na textilních aplikacích a patchworku. Naším záměrem je zpracovat teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu tj. jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek …více
Abstract:
The aim of my Bachelor paper is to analyse the contemporary marketing mix and to purpose a new mix of a small company Misiznitka, which sells hand-made products mainly based on textile applications and patchwork. The author’s intention is prepared a theoretical base for marketing mix creation – particular methods used for situation analysis processing and detailed elaboration of fundamental parts in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB400

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2010
  • Vedoucí: Vítězslav Hálek
  • Oponent: Tomáš Kala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

UHK, Fakulta informatiky a managementu

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management