Implementing YouTube as a resource for developing lexis in Generation Z learners – Bc. Tereza Koblihová
Bc. Tereza Koblihová
Diplomová práce
Implementing YouTube as a resource for developing lexis in Generation Z learners
Implementing YouTube as a resource for developing lexis in Generation Z learners
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce bylo navrhnout kurz angličtiny se zaměřením na slovní zásobu pro studenty Generace Z, který by bral v potaz charakteristické rysy této generace a jejich zájmy. Tento kurz používal k učení slovní zásoby autentické materiály ze sociální sítě YouTube. Slovíčka byla učena v návaznosti na poslech s porozuměním. Dva hlavní cíle kurzu byly rozšíření slovní zásoby a podnícení …víceAbstract:
The main aim of this diploma thesis was to design an English course with a focus on lexis for Generation Z learners that will consider characteristics and likes and dislikes of this generation. The course implemented authentic materials from social media site YouTube to teach lexis through listening comprehension. The main two goals of the course were to develop learners’ lexis and to promote self …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jnxvi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2018
- Vedoucí: Mgr. František Tůma, Ph.D.
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Design, Deployment, and Evaluation of Programming Homeworks for the IB110 Course
Martin Pilát -
How to tackle disinformation pandemic: Design, realisation and evaluation of a media literacy university course
Veronika Batelková -
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková