Elektronické obchodování B2C v ČR – Bc. Edita HIRSCHAUOVÁ
Bc. Edita HIRSCHAUOVÁ
Diplomová práce
Elektronické obchodování B2C v ČR
E-commerce B2C in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je identifikovat změny a nastupující trendy v oblasti B2C e-commerce v ČR a zjistit, jak tyto změny, resp. trendy vnímají spotřebitelé. V rámci tohoto cíle se práce zaměřuje na změny v elektronickém obchodování B2C v ČR v období 2015-2021, charakteristiku nastupujících trendů v elektronickém obchodování B2C v ČR (např. live commerce, virtual commerce, voice commerce a další) a postoje …víceAbstract:
The aim of this thesis is to identify changes and upcoming trends in the field of B2C e-commerce in the Czech Republic and to find out how these changes or trends are perceived by consumers. Within this objective, the thesis focuses on the changes in B2C e-commerce in the Czech Republic between 2015 and 2021, the characteristics of upcoming trends in B2C e-commerce in the Czech Republic (e.g. live …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HIRSCHAUOVÁ, Edita. Elektronické obchodování B2C v ČR. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v e-commerce a jejich vliv na spotřebitele
Miriam Kožušníková -
Trendy v e-commerce a implementace internetového obchodu
Petr Klika -
Finanční výhody a nevýhody v prodeji a nákupu v e-shopech
Lenka Křížová -
Trend prudkého růstu e-commerce v Latinské Americe a s tím spojená expanze v logistickém sektoru
Elena Kiseleva -
Růst e-commerce trhu v ČR a porovnání s vývojem v ČLR v letech mezi lety 2010-2020
Zdeněk Pekař -
SEO audit v oblasti e-commerce
Martin Nguyen -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Anna Potůčková