Kreativní koncepty internetového marketingu pro společnost XY – Bc. Barbora Frýdlová
Bc. Barbora Frýdlová
Master's thesis
Kreativní koncepty internetového marketingu pro společnost XY
Creative Concepts Internet marketing company XY
Abstract:
Tato diplomové práce se zabývá Internetem jako nástrojem obchodu a marketingu. Práce zdůrazňuje, že webové stránky firem a podniků jsou hlavními pilíři internetového marketingu. Dále je důležité zmínit, že e-shopy firem se v současné době stávají hlavními prostředky internetového obchodu. V rámci analýzy webových stránek akciové společnosti vinné sklepy Valtice jsem se zaměřila především na jejich …moreAbstract:
This thesis deals with the Internet as a tool for sales and marketing. The work emphasizes that the websites of companies and enterprises are the main pillars of internet marketing. It is important to note that the e-shop companies are currently becoming the main means of an internet business. The web analytics company stock wine cellars Valtice I focused primarily on their content and the total compared …moreKeywords
Internet internetový marketing segmentace zákazníků e-mail reklama sociální sítě e-aukce virový marketing kampaň webová stránka uživatel komunikace elektronické podnikání propagace realizace výzkum. Internet Internet Marketing customer segmentation advertising social networks e-auction viral Marketing campaign website user communication e-business promotion implementation research.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c13im/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2012
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloš Krejčí
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRÝDLOVÁ, Barbora. \textit{Kreativní koncepty internetového marketingu pro společnost XY} Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ltp6o1/. [cit. 2024-04-19].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingová segmentace
Venera Argirova -
Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
Štěpán Musil -
Segmentace online trhu s módním oblečením v České republice
Iveta Beničová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Simona Milevová -
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Virální marketing
Tereza Česalová