Veronika HÁLOVÁ

Bachelor's thesis

Sledování vztahů tibiofemorálního úhlu a plochonoží u dětí předškolního a maldšího školního věku

Monitoring the relationship between tibiofemoral angle and flat feet
Abstract:
Práce měří a srovnává hodnoty tibiofemorálního úhlu a plochonoží u dětí ve věku 4-13 let. Otisky nohou byly vytvářeny pomocí podografu a následně vyhodnoceny metodou Chippaux-Šmiřáka. TF úhel byl odečítán z pořízených fotografií a hodnocen v programu SCODIAC. Také jsem měřila základní antropometrické údaje u všech respondentů. Do mého souboru probandů bylo zařazeno 117 zdravých dětí -80 lakrosových …more
Abstract:
The work measures and compares the values of the tibiofemoral angle and flat feet in children aged 4-13 years. The footprints were created using a podograph and subsequently evaluated by the method of Chippaux-Šmiřák. The TF angle was subtracted from the photographs taken and evaluated in the SCODIAC program. I also measured basic anthropometric data for all respondents. My group of probands included …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Prof. MUDr. Ivo Mařík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HÁLOVÁ, Veronika. Sledování vztahů tibiofemorálního úhlu a plochonoží u dětí předškolního a maldšího školního věku. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta zdravotnických studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta zdravotnických studií
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Health Care Studies

Bachelor programme / field:
Physiotherapy / Physiotherapy