Bc. Jakub KALČÍK

Diplomová práce

Přepracování normálně rozchodného stoprocentně nízkopodlažního, plně otočného podvozku EVO na rozchod 1000mm

The EVO chassis with normal track gauge, absolutely low-floor, fully swivel reconstruction to the narrow track gauge of 1000 mm
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na přepracování normálně rozchodného podvozku tramvaje EVO na úzký rozchod. Hlavním úkolem bylo vyřešit trakční systém podélným motorem. Byl zhotoven návrh převodovky, výpočet ozubení byl proveden v programu Autodesk Inventor 2011. Obal navržené převodovky byl vypočítán metodou MKP.
Abstract:
The diploma thesis focus on reprocessing of normal bogie EVO on narrow gauge. The main task was to design a system of longitudinal traction motor. A proposal was made transmission gearing calculation was done in Autodesk Inventor 2011. Cover designed gearbox was calculated by FEM.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Petr Heller, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KALČÍK, Jakub. Přepracování normálně rozchodného stoprocentně nízkopodlažního, plně otočného podvozku EVO na rozchod 1000mm. Plzeň, 2015. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojní
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/