Markéta Mazalová

Bakalářská práce

Budování značky PechaKucha Night Zlin

Building the Brand of PechaKucha Night Zlin
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat budováním značky projektu PechaKucha Night Zlin, který je organizován studenty Univerzity Tomáše Bati, především tedy Fakulty multimediálních komunikací, na úrovni dobrovolnictví a za účelem podpory místní umělecké a designérské kultury. PechaKucha Night Zlin byla ve Zlíně založena 4. března 2014 a od té doby do tohoto malebného města přivádí umělce nejrůznějších …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with brand building of PechaKucha Night Zlin, an event based on volunteering and promoting local art and designer culture organized by Tomas Bata University students, mainly by those of the Faculty of Multimedia Communications. PechaKucha Night Zlin was founded on March 4, 2014 and has ever since been bringing different types of artists, designers, architects and anyone with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mazalová, Markéta. Budování značky PechaKucha Night Zlin. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace