Budování značky PechaKucha Night Zlin – Markéta Mazalová
Markéta Mazalová
Bakalářská práce
Budování značky PechaKucha Night Zlin
Building the Brand of PechaKucha Night Zlin
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat budováním značky projektu PechaKucha Night Zlin, který je organizován studenty Univerzity Tomáše Bati, především tedy Fakulty multimediálních komunikací, na úrovni dobrovolnictví a za účelem podpory místní umělecké a designérské kultury. PechaKucha Night Zlin byla ve Zlíně založena 4. března 2014 a od té doby do tohoto malebného města přivádí umělce nejrůznějších …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with brand building of PechaKucha Night Zlin, an event based on volunteering and promoting local art and designer culture organized by Tomas Bata University students, mainly by those of the Faculty of Multimedia Communications. PechaKucha Night Zlin was founded on March 4, 2014 and has ever since been bringing different types of artists, designers, architects and anyone with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mazalová, Markéta. Budování značky PechaKucha Night Zlin. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky
Magdaléna Ševčíková -
Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti
Kristián Vencl -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková -
Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky GoGEN
Martin ŠEĎA -
Projekt zefektivnění marketingové komunikace festivalu Koncert bez hranic
Jana Bartková